ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

استایل سریال پیکی بلایندر

با اجرای بی نظیر تماشاگران مانند تام هاردی و سیلیان مورفی ، کت و شلوارهای تیغ دار و کوتاه کردن موهای خونین در سراسر هیئت ، درام بی بی سی Peaky Blinders ما را از همان ابتدا کنترل کرد. این داستان از یک خانواده گانگستر است که درست پس از جنگ جهانی اول در بیرمنگام یک راکت جنایت اداره می کنند. این از سال 2013 یکی از شیک ترین موارد در تلویزیون بوده است اما ظاهراً همه با ظاهری که لورا اسکیوو ، طراح آرایش و آرایش در ذهن داشت ، حضور نداشتند.

حدود یک هفته طول کشید تا بازیگران متقاعد شوند که موهایشان را برای مدل مویی که اکنون حالت نمادین و به سبک دوره دارد ، بریزند. ادو گلدبرگ (بازیگر نقش فردی تورن) ادعا می کند که ابتدا زیر تیغ رفته است - که "Peakies" را به کپی کردن از او ترغیب کرد. یکی از نکات اصلی مرجع این نگاه از کتاب Crooks Like Us نوشته پیتر دویل بود: مجموعه ای از پرتره های جنایتکاران توسط پلیس سیدنی از دهه 1920 ، اما این سبک نیز تا حدودی از موهای نظامی الهام گرفته و با اشاره های قبلی به دوره ها

در حالی که لباس Peaky Blinders - همه مانتوهای استخوان شاه ماهی و کلاه های پسر نانوا - به طور قابل توجهی در خارج از صفحه نمایش محبوب شده اند ، Schiavo هنوز از محبوبیت مدل مو گیج است: "عجیب است ، وقتی من برای اولین بار این کار را کردم ، پسران می خواستند کلاه بپوشند تا آن را پنهان کن ، اما اکنون آنها نیازی به آن ندارند زیرا همه آن را می پوشند. "

خارج از صفحه ، جذابیت در این واقعیت نهفته است که پشت و پهلوهای خشن ساختار استخوان (یا ریش) شما را نشان می دهد و کنتراست زیاد بین سبک بالای سر شما یک چرخش سر تضمینی است. به علاوه ، مدل های موی زیر و از بین بردن انواع مختلف از قبل از شروع Peaky Blinders مورد علاقه آرایشگاه ها بوده است.

مدل موی Blinders Peaky چیست؟
وقتی ما برای اولین بار با رئیس اوباش ، توماس شلبی (سیلیان مورفی) آشنا شدیم ، او از جهنم سنگرها به بیرمنگام بازگشت. اسکیوو می گوید ، موهای او به "مدل جدا شده ، بدون ترکیب و بسیار کوتاه و تیز پوشیده شده است. این همچنین از سبک هایی استفاده می کند که "شعارگران" یا اولیگان از اواخر دهه 1890 استفاده می کردند.

چه چیزی را بخواهید
مشاهده اعضای بازیگران باید به شما نشان دهد که نوع مناسب برای نوع موهای شما بهتر است. این سریال بسیار محبوب است ، آرایشگر شما احتمالاً با ظاهر آن آشنا خواهد شد ، اما در اصل ، شما نیاز دارید که یک زیربرش قطع و بدون محو شدن را درخواست کنید.

جوشوا گیبسون ، مدیر آکادمی ساسون در لندن ، می گوید: "شما باید در مورد کوتاهی در پشت و پهلوها اطمینان داشته باشید." "تصمیم بگیرید که آیا می خواهید موهای خود را دور از صورت بپوشید یا به سر نزدیک شوید و به جلو فرسوده شوید."


عکس کریس نایت در Unsplash

آرتور شلبی (پل اندرسون) ، اغلب خشن ترین شخصیت ، شدیدترین ضربه را برای بازی در نظر گرفته است. در حالت ایده آل برای انجام این کار به موهای صاف و ریز نیاز دارید ، در قسمت بالای آن قسمت بلند که پشت آن را می پوشد ، باقی مانده است. خود تامی که می خواهد چهره قابل احترام یک شرکت "مشروع" باشد ، آن را در محصولی کمی نرمتر می پوشد که از جلوی صورتش به جلو رانده شده و به یک طرف جاروب می شود. برادر جوان جان شلبی (جو کول) قسمت خود را مستقیم در پرده های کوتاه و نرم می پوشد.

نکات مهم
با فرض اینکه آن را زیر کلاه صاف پنهان نخواهید کرد ، گیبسون بهترین روش برای مدل دادن به نوع موهای شما می گوید: "اگر بافت موی صاف تری دارید ، بهتر است موها را دور از صورت با استفاده از لعاب یا موم کنید و از Tangle Teezer استفاده کنید تا از علائم شانه برای براقیت بیشتر جلوگیری کنید. " انواع موهای وز از یک روغن سبک مانند روغن روشن کننده توسط Sassoon Professional برای صاف نگه داشتن آن بهره مند می شوند.

گیبسون همچنین یک محصول بافت مانند خمیر را توصیه می کند تا موهای بلوند ، ریز یا عقب برود. با ظاهری شبیه به این ، او همچنین توصیه می کند از Nioxin Cleanser 2 برای جلوگیری از تجمع محصول سنگین تر استفاده کنید. "آرتور" و "جان" نیاز به یک لعاب یک ظاهر طراحی شده دارند که هم براقیت بالا را حفظ می کند و هم نگه می دارد و "تامی" به بافتی با پوشش مات نیاز دارد.

محصولات کلیدی
Tancho Tique Stick

مدل موی Blinders Peaky چیست؟
وقتی ما برای اولین بار با رئیس اوباش ، توماس شلبی (سیلیان مورفی) آشنا شدیم ، او از جهنم سنگرها به بیرمنگام بازگشت. اسکیوو می گوید ، موهای او به "مدل جدا شده ، بدون ترکیب و بسیار کوتاه و تیز پوشیده شده است. این همچنین از سبک هایی استفاده می کند که "شعارگران" یا اولیگان از اواخر دهه 1890 استفاده می کردند.


عکس از هانا اسکلی در Unsplash

در حالی که اکثر شخصیت ها پشت و کناره های تراشیده سخت دارند ، سبک در بالا متفاوت است. برخی از آنها مدل موی Peaky Blinders را با یک جدا شدن کناری ساده ، برخی با محصول فرانسوی بافت ، برخی با کوفیک و برخی دیگر با موهای نرم شده پشت می کنند. این تطبیق پذیری احتمالاً دلیل دیگر محبوب شدن IRL است.

ذهنیت باند برای عبور از آن نیز مهم بود ، همانطور که اسکیوو توضیح می دهد: "در دوران پس از جنگ که" Peaky world "تنظیم می شود ، آنها به دلیل شپش سر خود را می تراشیدند." بله ، این مدل موی مناسب هیپستر عملکردی کاملا عملی و نه تیره داشت که به جلوگیری از شیوع شپش بین سربازان و در بین جمعیت فقیر در خانه کمک می کند.

او می گوید: "اما نگاهی که من هنگام طراحی برش برای سریال داشتم به این ترتیب بود که شما فقط وقتی پسرها کلاه می پوشیدند پوست می دیدید." "این بدین ترتیب است که شما فقط وقتی شخصیت شخصی کلاه خود را برمی دارد واقعاً می بینید." احتمالاً این تأثیر در صورت گرفتار شدن یک گانگستر برای شاهدان نیز دشوارتر بود.
منبع : fashionbeans.com

مدل های سیبیل مردانه

بعید است که یک بیت پلیر در یکی از درام های سینمایی تابستان سبیل فروتنانه باشد. یا به عبارت دقیق تر ، مبلمان صورت متصل به هنرپیشه هنری کاویل. این موضوع به دلیل اینکه فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible - Fallout ، که برای کاویل مجبور به تولید سبیل بود (که پس از آن به طور قراردادی از تراشیدنش ممنوع بود) ، با فیلم های Mission: Impossible - Fallout همخوانی داشت ، این موضوع به یک مسئله تبدیل شد. واقعیت های بدلکاری به این معنی بود که کاویل نمی توانست برای M: I دروغ ببندد ، بنابراین برادران وارنر ضربه او را گرفتند و با استفاده از CGI توهین جرم را از صحنه های عکاسی مجدد خود حذف کردند (نتایج این امر به طور کامل طرفداران را تحت تأثیر قرار نداده است).


اما آیا با چنین نقش برجسته ای در جشن گرمی بینی مفصل ، آیا در این فصل شاهد تجدید حیات در آرایش لب بالا هستیم؟ با احتمال ریش هیپستر که ممکن است به پایان چرخه حیات خود برسد ، این می تواند مرز بعدی فولیکولار باشد. اما اگر ما بخواهیم فوتبالیست های دهه 1980 ، دیکتاتورهای آمریکای لاتین و شبه نظامیان بازنشسته ایرلند شمالی را پس بگیریم ، برای کدام سبک سبیل باید استفاده کنید؟ خوب ، به ترتیب نزولی ...


شورون

نزدیکترین شکل به شکل کاملاً رشد یافته ، شورون یک سبک فریبکارانه روی حیله و تزویر است که نمی توان نام آن را تام سلک یا رون سوانسون نامید. (ما به راحتی سبیل رون سوانسون را دوست داریم. این واقعا بی عیب و نقص است.) این می تواند ویژگی های بزرگ صورت را متعادل کند و یک مدرسه ضد قدیمی ، "دهه هشتاد" ، قدرت ضد مد را به شما منتقل می کند ، اما برای جلوگیری از آن به ضخامت مناسب مو و رشد نیاز دارید. شبیه یک بچه مدرسه ای است که سعی می کند یک پیمانه بخرد.


این به عنوان بخشی از ظاهر ماچو بهترین کارایی را دارد ، بنابراین سعی کنید قبل از رشد این مقدار زیادی سالن بدنسازی را بپوشید و شاید آن را با رایحه سنگین و بازسازی نشده برای تأثیر حداکثر آلفا-مرد جفت کنید.

مداد

این مداد در ابتدا به عنوان یک واکنش ظریف و مینیمالیستی نسبت به موهای سرسخت صورت ویکتوریایی ها تصور می شد. بعداً توسط بتهای هالیوود محبوب شد ، و بعداً برای آقازاده تندتر خلاصه شد - و تا امروز ، تصاویری از بخشهای بیوه های تنها را از پس انداز خود و یا فروش نایلونهای قلاب دار به زنان لندن در طول جنگ جهانی دوم به ذهن متبادر می کند.


این بدان معنا نیست که هر چند نمی توان آن را در یک زمینه مدرن احیا کرد (تعظیم کنید ، جیمی فاکس) ، اما هشدار داده شود که برای حفظ خطوط تمیز خود تقریباً به اصلاح روزانه احتیاج دارد. اگر ویژگی های کوچکی داشته باشید ، می تواند به خوبی کار کند. با این حال ، اگر با ظاهری زیبا یا موهای بلند همراه باشد ، خطر واقعی ورود به قلمرو "جادوگر آماتور" وجود دارد (جک وایت مجرم اصلی است).


نعل اسب

بیانیه شخصی فوق العاده قوی. با هالک هوگان ، ساموئل ال جکسون در فیلم Pulp Fiction ، کلون های چرمی دهه 80 مانند مردی از دهکده مردم ، و خدای فلزی باس لمسی با آمفتامین افزوده شده توسط آمفتامین ، از Motorhead ، این سبک سبیل کاملاً بدون اندازه گیری است .


برای افرادی که صورت باریک و طولانی دارند توصیه نمی شود زیرا جنبه خاصی از اسب به شما می دهد و باید به عنوان بخشی از یک لباس کامل در نظر گرفته شود: کاملاً با چرم های دوچرخهسواری سر تا پا یا جین دوتایی شکسته مناسب خواهد بود . با چیزی که در TK Maxx انتخاب کردید تا در فوتبال بپوشید ، چندان مناسب نیست.


میلگرد

یک مورد مشکل برای فراخوانی: بر اساس شایستگی های خود ، سبیل ظریف سبیل که نشان دهنده تعهد واقعی به رشد ، نظافت و نگهداری است. اما بدون شک از ارتباط با خسته کننده های رترو رنج برده است که آن را به بوی پوسترهای "Keep Calm And Carry On" ، موسیقی خونریزی کننده گوش ، موسیقی الکترو نوسانات پر از کنایه و شب های باشگاه Blitz-revival آلوده کرده اند.


این برای اکثر اشکال صورت سازگار است ، بنابراین اگر می خواهید دسته فرمان را امتحان کنید ، یا آن را با یک لباس ساده الهام گرفته از لباس کار مقایسه کنید ، یا به دنبال چیزی هوشمند ، پرلیپ و لیگ پیچک بروید (یا مانند مشهورترین نماینده آن ، رولی فینگرز) ، یک کیت بیس بال). به طور خلاصه ، اگر سبیل شما فریاد توجه را می کشد ، پس لباس شما نباید باشد.


Walrus

پدر بزرگ و مطلق فیس فاز که بهترین بازیگر آن را سام الیوت بازی می کند. وحشی پشمالو ، بزرگ و بزرگ ، مناسب برای آقا بزرگتر ، هر کسی که بینی بزرگ یا صورت پهن دارد. این می تواند شما را زودرس پیر نشان دهد ، بنابراین در مورد تعهد به این سبک خوب فکر کنید. برای برخی از دنده های ملایم همتایان خود که مد کمتری دارند آماده باشید ، در امتداد این جمله "مراقب باشید که شما هارپون نشوید ، ای حرامزاده چاق بزرگ".


ریش لنگر

شاید بدترین مدل موی صورت که تا به حال ابداع شده است - و حتی حامی محافظت از آقایان ، دیوید بکهام ، نیز قربانی آن شده است - ترکیبی از یک ریش نوک تیز که خط فک را ردیابی می کند و به نوعی تکه روح زیر لب به اوج می رسد ، نشسته در زیر سبیل مجسم.


بیانیه ای که اشاره به بحث در مورد موضوعات نظر درباره یوتیوب در مورد موضوعات نظیر Pick-Up Artistry ، تماشای مجدد دقیق فیلم The Matrix و مالکیت حداقل یک شمشیر (یا "تسلط بر تیغه" به عنوان بدون شک این نوع کلاه ایمنی) اصطلاح آن)


مقالات ارسالی

1 نحوه پخت هر نوع استیک چگونه می توان انواع استیک را طبخ کرد

رنگ موی 2 مردانه: هر آنچه لازم است بدانید رنگ موی مردانه: هر آنچه لازم است بدانید

3Manscaping: راه درست برای آراستن تمام موهای بدن

مقالات را باید بخوانید

بهترین مارک های لباس اسکیت در جهان بهترین مارک های لباس اسکیت در جهان

از زیرزمین گرفته تا سنگین وزن مد ، اینهایی هستند که باید بدانید

شش مشکل رایج در مردان مو (و چگونه آنها را برطرف کنیم) شش مشکلات رایج در مردان مو (و چگونه آنها را برطرف کنیم)

با این نکات مورد تأیید آرایشگر ، رفتار خود را جلب کنید

چگونه جونا هیل به یک نماد سبک تبدیل شد چگونه جونا هیل به یک نماد سبک تبدیل شد

ترکیب او از برچسب های پر زرق و برق و منگنه های کم کلید در حال حاضر اوج لباس مردان است

بهترین چکمه های زمستانی مردانه 2020

راهنماهای مد مردانه

بهترین چکمه های زمستانی مردانه 2020

بدون اینها یک قدم بیرون نگذارید

توسط سردبیران FASHIONBEANS

پاهای سرد واقعیت زمستان است ، به همان اندازه صبح های تاریک و آذرهای مست قابل اعتماد است. کفشی که بقیه سال را می پوشید - مربیان سوراخ دار که باعث خنک شدن می شوند و کفش های کم ارتفاع که باعث می شود باران وارد شود - در بدترین شرایط هوا آن را نمی برید. شما به چند چکمه زمستانی و نه فقط یک جفت ، ترجیحاً دو یا سه لباس نیاز دارید.

این کفش هایی است که در ابتدا برای حیاط های چوبی ، مسیرهای پیاده روی و سنگرهای جنگ طراحی شده است. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که شما را با یک رفت و آمد کمی مات روبرو می کند. در سبک نیز ، زیرا بهترین چکمه های زمستانی به همان اندازه که کاربردی هستند نیز زیبا به نظر می رسند.

منبع: fashionbeans.com

در حال حاضر مد انواع مختلفی از لباس های تکنیکی را دارد (سبک پیاده روی و لباس کار روندی است که از آن دست نمی کشد) ، اما همیشه از چکمه های مناسب - از سربازان ، کوهنوردان ، سواران و یقه های آبی خوشحال شده است. این چکمه ها ویژگی هایی دارند که همه چکمه ها باید داشته باشند: دوام ، کاربرد ، راحتی و ضد آب بودن.

انتخاب مدل ریش مردانه

این روزها ، اگر خودتان اهل پوگنوفیل نباشید ، یک فرصت عادلانه وجود دارد که کسی را بشناسید. (ما در اینجا صبر خواهیم کرد تا شما Google آن را Google کنید.)

مسواک زدن ادعا می کند که اوج ریش بوده و عبور کرده است ، روند موهای صورت اینجاست تا بماند. و با وجود ریش که اکنون بخشی محکم از مبلمان صورت مردان است ، تأکید بر "چگونه" است ، نه "اگر" ، شما باید خود را رشد دهید.
تقریباً به همین روشی که هر مدل موی شما مناسب شما نیست ، ریش ها برای همه مناسب نیستند. بنابراین ، در اینجا با کمک بهترین آرایشگاه های لندن ، دانش خود را تقویت کرده و هر نوع انتخاب سبک غیرهمساز را اصلاح کنید.

من چه شکل چهره ای دارم؟
برای اینکه تمام تصمیمات آینده پیرایش را به صورت تمیز انجام دهید ، مهم است که فرم صورت خود را بدانید. نحوه تعیین این امر ساده است. ابتدا خود را با یک نوار اندازه گیری انعطاف پذیر مسلح کنید. سپس ، اندازه گیری های زیر را انجام دهید ، و هرکدام را هنگام حرکت ضبط کنید.

پیشانی: از اوج یک قوس ابرو تا قله قوس مقابل ، سطح چهره خود را اندازه بگیرید.
استخوان گونه: از عرض استخوان گونه خود اندازه بگیرید ، در نقطه ضعیف زیر گوشه خارجی هر چشم شروع و به پایان برسید.
فک: از نوک چانه تا زیر گوش در نقطه ای که فک شما به سمت بالا زاویه می دهد اندازه بگیرید. آن عدد را در دو ضرب کنید تا خط فک شما اندازه گیری شود.
طول صورت: از مرکز خط مو تا نوک چانه اندازه بگیرید.
هنگامی که این اندازه گیری ها را انجام دادید ، توجه داشته باشید که بزرگترین این چهار مورد است و سپس آن را با هفت پروفایل اصلی مقایسه کنید تا بفهمید صورت شما به کجا می افتد

شکل صورت:

شما صورت بلندی دارید ، با استخوان های فک پهن که بالای دهان شما نشسته و چانه ای عمیق و مربع شکل دارد.

بهترین موهای صورت:

ریشی که صورت شما را پرتر نشان می دهد ، مانند ریش چانه یا خرد گوشت گوسفند. همچنین می توانید سبیل سبکی را امتحان کنید که صورت شما را به صورت عمودی خرد کند ، مانند سبیل های شورون (a la Tom Selleck) یا سبیل نعل اسب. (به طور حتم مجموعه مو و سبیل موی سبیل را بگیرید تا کار کوتاهی انجام دهید!) همچنین می توانید این دو را ترکیب کنید - به عنوان مثال ریش دایره ای به همراه سبیل نعل اسبی ، برای افزودن حجم به قسمت پایین صورت خود.

-

بیضی
دیوید بکهام

شکل صورت:

خوش شانس - بیضی شکل ایده آل صورت است ، یک میانه خوب بین همه شکل های صورت است. استخوان گونه شما کمی از استخوان فک بازتر است و خط فک شما گرد است.

بهترین موهای صورت:

با هر مدل موی صورت می توانید کنار بیایید. برای استفاده از نسبت های یکنواخت خود ، برای تعریف ریش کوتاه با خطوط تمیز را انتخاب کنید.

-

گرد
جرمی رنر

شکل صورت:

خط فک پهن ، استخوان گونه گسترده و چانه کوتاه دارید.

بهترین موهای صورت:

با تکان دادن ریشی که بر چانه تأکید دارد ، توهم چانه زاویه دارتری ایجاد کنید. هر سبکی را که روی گونه ها کوتاهتر و روی چانه بلندتر باشد مانند ریش یا بزی ون دایک را امتحان کنید. از ریش های ضخیم و بلند خودداری کنید ، زیرا این کار باعث می شود صورت شما گردتر شود.

-

مربع
برد پیت

شکل صورت:

شما یک فک مستحکم و مستحکم قابل ستایش دارید که مشخصه بسیاری از مدل ها و بازیگران هالیوود است.

بهترین موهای صورت:

شما ریشی می خواهید که به جای اغراق ، خط فک قوی شما را برجسته کند. به جای اینکه به دنبال ریشی با زاویه های راست تیز بروید ، ناحیه چانه خود را با ریش باریک تر و نرم تر مانند ریش دایره ای که دور آن چانه شما را برجسته می کند ، گرد کنید. شما همچنین می توانید ریش Balbo (ریشی بدون سوزش جانبی و سبیل های شناور مرتب) را امتحان کنید.

مربع
اگر آنقدر خوش شانس باشید که چهره ای مربع شکل داشته باشید ، کاملاً موظف هستید که فک قوی خود را به نمایش بگذارید. مهم نیست که کدام مدل ریش را انتخاب می کنید ، باید توجه شما را به خط فک و استخوان گونه بکشید - نه اینکه آنها را پنهان کنید. به همین دلیل ، توصیه می شود ریش کوتاه را انتخاب کنید و روی چانه خود تمرکز کنید.

بهترین سبک های ریش برای صورت های مربع شکل شامل بزی ، بز ریز ، ریش رویال و ریش دایره ای است.

مستطیل شکل
دقیقاً مانند صورتهای مربع شکل ، شما باید حالت ریش را انتخاب کنید که ساختار صورت شما را نشان دهد و تعریف بیشتری به فک و استخوان گونه شما بدهد. برای انجام این کار ، ما به شما توصیه می کنیم سبکی را انتخاب کنید که از بالا کوتاه و از پایین طولانی باشد تا بر ویژگی های خود تمرکز کنید.

می توانید از بین نوارهای چانه ای گرفته تا ریش خرد شده کلوچه گوسفندی ، هر سبکی را که به سمت پایین صورت شما جلب کند ، انتخاب کنید.

گرد
چهره های گرد بسیار جذاب هستند ، مادران آنها را دوست دارند و خانم ها نیز همین طور هستند. اما مگر اینکه دوست دارید جلوه ظاهری کودک را تکان دهید ، توصیه می کنیم با انتخاب سبک های ریش که زاویه هایی از هیچ چیز ایجاد نمی کنند ، تأثیر گونه های چاق را کم کنید.

برای دستیابی به ظاهری زاویه دار و کمی باریک به چهره ، سبک ریشی مانند ریش کوتاه کوتاه ، ریش بالبو ، ریش ون دایک یا ریش لنگر انتخاب کنید.

بیضی
اگر صورت بیضی شکل دارید ، برنده تمام پولها هستید. این شکل صورت می تواند هر مدل ریشی را در خود جای دهد. در حالی که گزینه های شما کاملاً بی پایان هستند ، برخی از سبک ها فقط به خوبی با چهره های بیضی شکل کار می کنند.

از جمله این سبک ها می توان به شورون ، سبیل نعل اسبی و حتی ریش 3 روزه به سبک خردل اشاره کرد.

سبک های ریش اصلی
اکنون که می دانید چه سبک هایی برای فرم صورت شما بهتر جواب می دهند ، وقت آن است که بررسی کنیم این سبک های ریش از چه مواردی تشکیل شده اند. ما همچنین مدل های اصلی ریش شما را پر خواهیم کرد ، بنابراین هرگز نگران نخواهید بود که دیگر نتوانید تفاوت بین یک نهنگ و هالیوود را تشخیص دهید.

منبع سایت : fashionbeans.com