ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

انتخاب مدل ریش مردانه

این روزها ، اگر خودتان اهل پوگنوفیل نباشید ، یک فرصت عادلانه وجود دارد که کسی را بشناسید. (ما در اینجا صبر خواهیم کرد تا شما Google آن را Google کنید.)

مسواک زدن ادعا می کند که اوج ریش بوده و عبور کرده است ، روند موهای صورت اینجاست تا بماند. و با وجود ریش که اکنون بخشی محکم از مبلمان صورت مردان است ، تأکید بر "چگونه" است ، نه "اگر" ، شما باید خود را رشد دهید.
تقریباً به همین روشی که هر مدل موی شما مناسب شما نیست ، ریش ها برای همه مناسب نیستند. بنابراین ، در اینجا با کمک بهترین آرایشگاه های لندن ، دانش خود را تقویت کرده و هر نوع انتخاب سبک غیرهمساز را اصلاح کنید.

من چه شکل چهره ای دارم؟
برای اینکه تمام تصمیمات آینده پیرایش را به صورت تمیز انجام دهید ، مهم است که فرم صورت خود را بدانید. نحوه تعیین این امر ساده است. ابتدا خود را با یک نوار اندازه گیری انعطاف پذیر مسلح کنید. سپس ، اندازه گیری های زیر را انجام دهید ، و هرکدام را هنگام حرکت ضبط کنید.

پیشانی: از اوج یک قوس ابرو تا قله قوس مقابل ، سطح چهره خود را اندازه بگیرید.
استخوان گونه: از عرض استخوان گونه خود اندازه بگیرید ، در نقطه ضعیف زیر گوشه خارجی هر چشم شروع و به پایان برسید.
فک: از نوک چانه تا زیر گوش در نقطه ای که فک شما به سمت بالا زاویه می دهد اندازه بگیرید. آن عدد را در دو ضرب کنید تا خط فک شما اندازه گیری شود.
طول صورت: از مرکز خط مو تا نوک چانه اندازه بگیرید.
هنگامی که این اندازه گیری ها را انجام دادید ، توجه داشته باشید که بزرگترین این چهار مورد است و سپس آن را با هفت پروفایل اصلی مقایسه کنید تا بفهمید صورت شما به کجا می افتد

شکل صورت:

شما صورت بلندی دارید ، با استخوان های فک پهن که بالای دهان شما نشسته و چانه ای عمیق و مربع شکل دارد.

بهترین موهای صورت:

ریشی که صورت شما را پرتر نشان می دهد ، مانند ریش چانه یا خرد گوشت گوسفند. همچنین می توانید سبیل سبکی را امتحان کنید که صورت شما را به صورت عمودی خرد کند ، مانند سبیل های شورون (a la Tom Selleck) یا سبیل نعل اسب. (به طور حتم مجموعه مو و سبیل موی سبیل را بگیرید تا کار کوتاهی انجام دهید!) همچنین می توانید این دو را ترکیب کنید - به عنوان مثال ریش دایره ای به همراه سبیل نعل اسبی ، برای افزودن حجم به قسمت پایین صورت خود.

-

بیضی
دیوید بکهام

شکل صورت:

خوش شانس - بیضی شکل ایده آل صورت است ، یک میانه خوب بین همه شکل های صورت است. استخوان گونه شما کمی از استخوان فک بازتر است و خط فک شما گرد است.

بهترین موهای صورت:

با هر مدل موی صورت می توانید کنار بیایید. برای استفاده از نسبت های یکنواخت خود ، برای تعریف ریش کوتاه با خطوط تمیز را انتخاب کنید.

-

گرد
جرمی رنر

شکل صورت:

خط فک پهن ، استخوان گونه گسترده و چانه کوتاه دارید.

بهترین موهای صورت:

با تکان دادن ریشی که بر چانه تأکید دارد ، توهم چانه زاویه دارتری ایجاد کنید. هر سبکی را که روی گونه ها کوتاهتر و روی چانه بلندتر باشد مانند ریش یا بزی ون دایک را امتحان کنید. از ریش های ضخیم و بلند خودداری کنید ، زیرا این کار باعث می شود صورت شما گردتر شود.

-

مربع
برد پیت

شکل صورت:

شما یک فک مستحکم و مستحکم قابل ستایش دارید که مشخصه بسیاری از مدل ها و بازیگران هالیوود است.

بهترین موهای صورت:

شما ریشی می خواهید که به جای اغراق ، خط فک قوی شما را برجسته کند. به جای اینکه به دنبال ریشی با زاویه های راست تیز بروید ، ناحیه چانه خود را با ریش باریک تر و نرم تر مانند ریش دایره ای که دور آن چانه شما را برجسته می کند ، گرد کنید. شما همچنین می توانید ریش Balbo (ریشی بدون سوزش جانبی و سبیل های شناور مرتب) را امتحان کنید.

مربع
اگر آنقدر خوش شانس باشید که چهره ای مربع شکل داشته باشید ، کاملاً موظف هستید که فک قوی خود را به نمایش بگذارید. مهم نیست که کدام مدل ریش را انتخاب می کنید ، باید توجه شما را به خط فک و استخوان گونه بکشید - نه اینکه آنها را پنهان کنید. به همین دلیل ، توصیه می شود ریش کوتاه را انتخاب کنید و روی چانه خود تمرکز کنید.

بهترین سبک های ریش برای صورت های مربع شکل شامل بزی ، بز ریز ، ریش رویال و ریش دایره ای است.

مستطیل شکل
دقیقاً مانند صورتهای مربع شکل ، شما باید حالت ریش را انتخاب کنید که ساختار صورت شما را نشان دهد و تعریف بیشتری به فک و استخوان گونه شما بدهد. برای انجام این کار ، ما به شما توصیه می کنیم سبکی را انتخاب کنید که از بالا کوتاه و از پایین طولانی باشد تا بر ویژگی های خود تمرکز کنید.

می توانید از بین نوارهای چانه ای گرفته تا ریش خرد شده کلوچه گوسفندی ، هر سبکی را که به سمت پایین صورت شما جلب کند ، انتخاب کنید.

گرد
چهره های گرد بسیار جذاب هستند ، مادران آنها را دوست دارند و خانم ها نیز همین طور هستند. اما مگر اینکه دوست دارید جلوه ظاهری کودک را تکان دهید ، توصیه می کنیم با انتخاب سبک های ریش که زاویه هایی از هیچ چیز ایجاد نمی کنند ، تأثیر گونه های چاق را کم کنید.

برای دستیابی به ظاهری زاویه دار و کمی باریک به چهره ، سبک ریشی مانند ریش کوتاه کوتاه ، ریش بالبو ، ریش ون دایک یا ریش لنگر انتخاب کنید.

بیضی
اگر صورت بیضی شکل دارید ، برنده تمام پولها هستید. این شکل صورت می تواند هر مدل ریشی را در خود جای دهد. در حالی که گزینه های شما کاملاً بی پایان هستند ، برخی از سبک ها فقط به خوبی با چهره های بیضی شکل کار می کنند.

از جمله این سبک ها می توان به شورون ، سبیل نعل اسبی و حتی ریش 3 روزه به سبک خردل اشاره کرد.

سبک های ریش اصلی
اکنون که می دانید چه سبک هایی برای فرم صورت شما بهتر جواب می دهند ، وقت آن است که بررسی کنیم این سبک های ریش از چه مواردی تشکیل شده اند. ما همچنین مدل های اصلی ریش شما را پر خواهیم کرد ، بنابراین هرگز نگران نخواهید بود که دیگر نتوانید تفاوت بین یک نهنگ و هالیوود را تشخیص دهید.

منبع سایت : fashionbeans.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد