ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

استایل سریال پیکی بلایندر

با اجرای بی نظیر تماشاگران مانند تام هاردی و سیلیان مورفی ، کت و شلوارهای تیغ دار و کوتاه کردن موهای خونین در سراسر هیئت ، درام بی بی سی Peaky Blinders ما را از همان ابتدا کنترل کرد. این داستان از یک خانواده گانگستر است که درست پس از جنگ جهانی اول در بیرمنگام یک راکت جنایت اداره می کنند. این از سال 2013 یکی از شیک ترین موارد در تلویزیون بوده است اما ظاهراً همه با ظاهری که لورا اسکیوو ، طراح آرایش و آرایش در ذهن داشت ، حضور نداشتند.

حدود یک هفته طول کشید تا بازیگران متقاعد شوند که موهایشان را برای مدل مویی که اکنون حالت نمادین و به سبک دوره دارد ، بریزند. ادو گلدبرگ (بازیگر نقش فردی تورن) ادعا می کند که ابتدا زیر تیغ رفته است - که "Peakies" را به کپی کردن از او ترغیب کرد. یکی از نکات اصلی مرجع این نگاه از کتاب Crooks Like Us نوشته پیتر دویل بود: مجموعه ای از پرتره های جنایتکاران توسط پلیس سیدنی از دهه 1920 ، اما این سبک نیز تا حدودی از موهای نظامی الهام گرفته و با اشاره های قبلی به دوره ها

در حالی که لباس Peaky Blinders - همه مانتوهای استخوان شاه ماهی و کلاه های پسر نانوا - به طور قابل توجهی در خارج از صفحه نمایش محبوب شده اند ، Schiavo هنوز از محبوبیت مدل مو گیج است: "عجیب است ، وقتی من برای اولین بار این کار را کردم ، پسران می خواستند کلاه بپوشند تا آن را پنهان کن ، اما اکنون آنها نیازی به آن ندارند زیرا همه آن را می پوشند. "

خارج از صفحه ، جذابیت در این واقعیت نهفته است که پشت و پهلوهای خشن ساختار استخوان (یا ریش) شما را نشان می دهد و کنتراست زیاد بین سبک بالای سر شما یک چرخش سر تضمینی است. به علاوه ، مدل های موی زیر و از بین بردن انواع مختلف از قبل از شروع Peaky Blinders مورد علاقه آرایشگاه ها بوده است.

مدل موی Blinders Peaky چیست؟
وقتی ما برای اولین بار با رئیس اوباش ، توماس شلبی (سیلیان مورفی) آشنا شدیم ، او از جهنم سنگرها به بیرمنگام بازگشت. اسکیوو می گوید ، موهای او به "مدل جدا شده ، بدون ترکیب و بسیار کوتاه و تیز پوشیده شده است. این همچنین از سبک هایی استفاده می کند که "شعارگران" یا اولیگان از اواخر دهه 1890 استفاده می کردند.

چه چیزی را بخواهید
مشاهده اعضای بازیگران باید به شما نشان دهد که نوع مناسب برای نوع موهای شما بهتر است. این سریال بسیار محبوب است ، آرایشگر شما احتمالاً با ظاهر آن آشنا خواهد شد ، اما در اصل ، شما نیاز دارید که یک زیربرش قطع و بدون محو شدن را درخواست کنید.

جوشوا گیبسون ، مدیر آکادمی ساسون در لندن ، می گوید: "شما باید در مورد کوتاهی در پشت و پهلوها اطمینان داشته باشید." "تصمیم بگیرید که آیا می خواهید موهای خود را دور از صورت بپوشید یا به سر نزدیک شوید و به جلو فرسوده شوید."


عکس کریس نایت در Unsplash

آرتور شلبی (پل اندرسون) ، اغلب خشن ترین شخصیت ، شدیدترین ضربه را برای بازی در نظر گرفته است. در حالت ایده آل برای انجام این کار به موهای صاف و ریز نیاز دارید ، در قسمت بالای آن قسمت بلند که پشت آن را می پوشد ، باقی مانده است. خود تامی که می خواهد چهره قابل احترام یک شرکت "مشروع" باشد ، آن را در محصولی کمی نرمتر می پوشد که از جلوی صورتش به جلو رانده شده و به یک طرف جاروب می شود. برادر جوان جان شلبی (جو کول) قسمت خود را مستقیم در پرده های کوتاه و نرم می پوشد.

نکات مهم
با فرض اینکه آن را زیر کلاه صاف پنهان نخواهید کرد ، گیبسون بهترین روش برای مدل دادن به نوع موهای شما می گوید: "اگر بافت موی صاف تری دارید ، بهتر است موها را دور از صورت با استفاده از لعاب یا موم کنید و از Tangle Teezer استفاده کنید تا از علائم شانه برای براقیت بیشتر جلوگیری کنید. " انواع موهای وز از یک روغن سبک مانند روغن روشن کننده توسط Sassoon Professional برای صاف نگه داشتن آن بهره مند می شوند.

گیبسون همچنین یک محصول بافت مانند خمیر را توصیه می کند تا موهای بلوند ، ریز یا عقب برود. با ظاهری شبیه به این ، او همچنین توصیه می کند از Nioxin Cleanser 2 برای جلوگیری از تجمع محصول سنگین تر استفاده کنید. "آرتور" و "جان" نیاز به یک لعاب یک ظاهر طراحی شده دارند که هم براقیت بالا را حفظ می کند و هم نگه می دارد و "تامی" به بافتی با پوشش مات نیاز دارد.

محصولات کلیدی
Tancho Tique Stick

مدل موی Blinders Peaky چیست؟
وقتی ما برای اولین بار با رئیس اوباش ، توماس شلبی (سیلیان مورفی) آشنا شدیم ، او از جهنم سنگرها به بیرمنگام بازگشت. اسکیوو می گوید ، موهای او به "مدل جدا شده ، بدون ترکیب و بسیار کوتاه و تیز پوشیده شده است. این همچنین از سبک هایی استفاده می کند که "شعارگران" یا اولیگان از اواخر دهه 1890 استفاده می کردند.


عکس از هانا اسکلی در Unsplash

در حالی که اکثر شخصیت ها پشت و کناره های تراشیده سخت دارند ، سبک در بالا متفاوت است. برخی از آنها مدل موی Peaky Blinders را با یک جدا شدن کناری ساده ، برخی با محصول فرانسوی بافت ، برخی با کوفیک و برخی دیگر با موهای نرم شده پشت می کنند. این تطبیق پذیری احتمالاً دلیل دیگر محبوب شدن IRL است.

ذهنیت باند برای عبور از آن نیز مهم بود ، همانطور که اسکیوو توضیح می دهد: "در دوران پس از جنگ که" Peaky world "تنظیم می شود ، آنها به دلیل شپش سر خود را می تراشیدند." بله ، این مدل موی مناسب هیپستر عملکردی کاملا عملی و نه تیره داشت که به جلوگیری از شیوع شپش بین سربازان و در بین جمعیت فقیر در خانه کمک می کند.

او می گوید: "اما نگاهی که من هنگام طراحی برش برای سریال داشتم به این ترتیب بود که شما فقط وقتی پسرها کلاه می پوشیدند پوست می دیدید." "این بدین ترتیب است که شما فقط وقتی شخصیت شخصی کلاه خود را برمی دارد واقعاً می بینید." احتمالاً این تأثیر در صورت گرفتار شدن یک گانگستر برای شاهدان نیز دشوارتر بود.
منبع : fashionbeans.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد