ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

ایرانی بلاگ

وبلاگی ایرانی برای ایرانیان

راهنمای خرید کاپشن مردانه

 انتخاب ، خرید یک کت زمستانی می تواند طاقت فرسا باشد. نکته ای که در خرید کاپشن سایز بزرگ نباید پیچیده باشد این است که چه سایزی را انتخاب کنید. با این حال ، ممکن است وقتی کت در اندازه خود می پوشید و احساس راحتی می کنید ، گیج شوید ، یا وقتی از نمودار اندازه آنلاین خرده فروش استفاده می کنید و نمی دانید چه اندازه ای را باید انتخاب کنید. اگر به نظر می رسد این وضعیت شما باشد ، خوش شانس هستید! چند روش آسان برای انتخاب ژاکت زمستانی وجود دارد که کاملا مناسب شما خواهد بود.

ژاکت بزرگتر از اندازه پیراهن خود را انتخاب کنید.

 این توصیه کلی برای خرید کت است تا خیلی تنگ نباشد. داشتن ژاکت کمی بزرگتر از اندازه طبیعی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی آن را روی سایر وسایل لایه بندی کنید. 

خرید کاپشن مردانه

به عنوان مثال ، اگر به طور معمول پیراهن یا ژاکت سایز متوسط ​​می پوشید ، به دنبال کت های بزرگ سایز باشید.

هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه گرفتن حتماً ژاکت را در نظر بگیرید. برخی از سبک های ژاکت بیشتر از دیگران در بدن شما قرار دارند. به عنوان مثال ، یک ژاکت چرمی براق اگر تا حدودی صاف باشد ، ظاهر بهتری خواهد داشت بیگ کارن ، در حالی که یک ژاکت پف دار با اندازه بزرگ ، اگر گشاد باشد ، بهترین شکل را خواهد داشت.

کاپشن را هنگام پوشیدن ژاکت امتحان کنید تا مطمئن شوید خیلی تنگ نیست. به احتمال زیاد می خواهید در پاییز یا زمستان در بعضی از مواقع کاپشن را روی کاپشن لایه لایه کنید. هنگام خرید ژاکت ، ژاکت بپوشید یا همراه داشته باشید.

شما همچنین می توانید ژاکت را روی یک بلیزر ، جلیقه یا چیز دیگری که قصد دارید با آن بپوشید ، امتحان کنید.



در حالی که ژاکت را می پوشید ، با آن حرکت کنید. دستان خود را بالاتر از سر خود بردارید ، شانه های خود را بالا بیاورید و دستان خود را از مقابل خود عبور دهید. در حین انجام این کار به آینه نگاه کنید تا ببینید وقتی ژاکت از این طریق حرکت می کنید چگونه به نظر می رسد و احساس ژاکت را نیز مشاهده کنید.

اگر حرکت دادن دشوار است یا اگر ژاکت در این حالت ها پوکه ای یا کشیده به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید 


طول آستین را که به پایه انگشت شست شما می آید بررسی کنید. اجازه دهید بازوها به آرامی به پهلوها آویزان شوند و در آینه به خود نگاه کنید تا ببینید که لبه آستین ها به کجا می افتد. سجاف باید درست در جایی که انگشت شست خرید از امازون و انگشت اشاره شما قرار دارد ضربه بزند ، بنابراین مچ دست شما را به طور کامل و 1/4 پایین دست شما را می پوشاند. این طول به شما اطمینان می دهد که دستان شما گرم است. 

از کاپشن هایی که لبه کوتاه تری دارند نسبت به این موارد خودداری کنید. با این حال ، اگر آستین از پایه انگشت شست شما عبور کند ، همیشه می توانید آستین ها را متناسب با طول راحت تری داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد